Thursday, August 20, 2009

Lori oh lori..

Hr ni ade hari sukan fac la kononnyer..then since it’s a weekend so agak mls mok tggu2 bus so alu aku cycle..then cycle la pg pdg n join jek xtvt..then mmbr aku ajak tmn dia jmpe mem dia..so d pdg cycle umah dia plak n sbb dia bok pindah aku dok sesat2 dl hehe..then tmbung ngan treler ni,mula2 treler ni dok parking dpn pusat kesihatan kwsn aku tggl..cycle nyer cycle ntah bila ms plak treler dok setentang ngan aku..dh la pnjg giler n ekor treler tuh dh cam ekor buaya nk melibas org,drebar nyer plakk cbok dok pggl2 konon nk enjin harammm la aku nk lyn..sbbkan keadaan jd smakin bahaya sbb keta blkg aku jd teragak agak nk msk lane sbb ekor treler td..so aku suh drebar tuh blahh cz silap hr bln aku pun bleh mati gak klu keta blkg dok cbok elak2 ekor tuh kang terlanggar aku plakkk..then last2 dpt gak loose dia kt traffic light n drebar treler tuh agak bengang la ngan aku sbb aku xbg chance ngan dia..ayat dia aku mmg xbleh blah “ko igt ko kacak sgt ke”..kecohhh sialll, peduli ape aku klu aku pk aku kacak ke tak..yg ko tuhhh hr2 cerminn bwhhh je atas muka tuhh xcerminnn plakkk..adooyaiii!!!

p/s: drebar treler tuh tamby yg cm nigga itam yg muka sgt sangap horny bagai la -_-“

No comments:

Post a Comment