Thursday, August 20, 2009

Aku berada d puncak dunia..


Aku br pindah kmpus yg sgt la terusuk dlm, jln lam kmpus cam nk pg genting liuk-meliuk jauh ke dlm tp challenge la utk aku n BB..so far br ronda dkt2 jek blum coba jln liuk-meliuk tuh lg huhu..haa citer psl meronda, td siap kn kepong bagai ngan polis cz kwsn aku msk tuh rupernyer hanya utk kenderaan authorized SAJA haha..mn la aku tau akan terkantoi plak kan cz yg aku tau ujung jln tuh de tangki air jek..kecohhh giler pastu cbok nk ngepong aku n siap nk knalan bagai n of course tidak ada yg benar la kata2 aku huhu..hurmmm kesah di puncak ni mmg la amat plikk, aku tau la aku sorg jek yg bwk beskal tp xyah la kan jakun cam xpnh tgk org bwk beskal..musykil tul aku manusia kt cni smuanyer mengheran kan tp tangga nk trun ke kwsn fac smpi hmper 7 tgkat n bgnan fac design cm ruper hospital xnk plak dorg herannn..herann2x

No comments:

Post a Comment