Thursday, August 20, 2009

agnesss



aku bok korbankan rmbut aku n haircut aku inspired by agnes monica female Indonesian singer yg beshhhh bgt tu huhu..sp yg rajin tgk status ym aku smua akan dok tertnya2 ayat kt status tuh..smua pk aku dh jmpa laki br haha sgt la lawak..tp srius korg shud dgr sacredly agnezious album, mmg berbaloi rp 45000 beli sbb smua lagu beshhhh..tp kt m’sia bok la terhegeh2 nk putar lagu dia kt radio huhu..besides dat, aku ske tgk dia menari lincah seperti xpduli waktu tuh n fashion dia mmg inspiring la..stailll seyh

Haa de lg citer agnesss, ayat2 dlm lagu dia mmg reflect sgt la ngan keadaan aku skang..ngan fam prob yg xbes2 ni kan, cun de ayat lam lagu agnesss says “teruskanlah teruskanlah kau begitu”..sbb ada aku kesah ke ko nk bnci aku? Bena kata bapak ku org mcm itu hanya cr bila ssh, bila sng haram la nk cr kita mmg lupa diri..whuteva la!

1 lg lagu lam tuh mengigtkan aku ngan Z, aku dok cntact blk n mlyn dirty talks dia..aku xde feel udah ngan nya tp sj buang waktu jek haha..lam lagu tuh says “jangan pernah merasa kaulah yang istimewa bagiku kau lelaki biasa”..perghhh nang pdih ati la klu dia dgr, ala lgpun dia udah ade gf tp bleh dok mlyn aku huhu..tp aku pun satu hal gak xdpt nk disconnect ngan dia sbb dia beda ngan laki len sbb aku yg march nk dptkan dia tp byk sgt hal yg dia wt aku skt ati n smpi la satu level yg aku ilang minat huhu..so skang jz mlyn suka2 sbb dia ade potensi utk jd sperm donor utk anak aku in 10yrs time :)




No comments:

Post a Comment